جشنواره مغز من : مغزت رو محک بزن و ارزیابی کن

دانشگاه شهید بهشتی و مرکز روانشناسی و مشاوره شیوا، به مناسبت هفته سلامت روان در راستای مسئولیت اجتماعی خود جشنواره مغز من: ارزیابی وضعیت سلامت شناختی را با هدف آگاهی از وضعیت سازه های شناختی (توجه و تمرکز، حافظه، کنترل و مهار، درک هیجانی، درک فضایی، انعطاف پذیری شناختی)  به صورت رایگان به مدت یک ماه از ۱۸ مهر تا ۱۸ آبان برگزار می نماید.
کارکردهای اجرایی عبارتند از مهارت‌های شناختی سطح عالی مغز ما که به کمک آن ها دستیابی به هدف ها مانند اهداف تحصیلی امکان‌پذیر می‌شود. این برنامه نرم افزاری به ارزیابی 6 کارکرد اجرایی است که با استفاده از آزمون‌های بازی‌گونه، دامنه‌های مختلف شناختی برخاسته از ساختارهای مشخص مغزی و زیربنای مهارت‌های مهم رفتاری را ارزیابی می‌کند.
 
قبل از ارزیابی به نکات زیر توجه داشته باشید :
1) این ارزیابی حدود 20 دقیقه طول می کشد . در هنگام شروع ارزیابی به این زمان توجه داشته باشید.
2) قبل از ورود لازم است ثبت نام کنید و پس از ثبت نام وارد ارزیابی خواهید شد . 
3)  قبل از اجرای آزمون‌های ارزیابی، فیلم آموزشی را مشاهده کنید، توضیحات متنی را مطالعه کنید و سپس وارد اجرای اصلی شوید. 
4)چون فقط یکبار امکان اجرای ارزیابی وجود دارد، زمان مناسبی را برای شروع ارزیابی انتخاب کنید.
5) بعد از اتمام 6 تکلیف ارزیابی، کارنامه شناختی شما صادر می‌شود و می‌توانید نتیجه‌ی عملکردتان را در کارکردهای شناختی (حافظه، توجه و تمرکز، کنترل و مهار، ادراک فضایی، انعطاف‌پذیری و درک هیجانی) در قالب درصد مشاهده کنید .
6) این جشنواره در ۴ رده سنی ( 5 تا 8 سال، 9 تا 12 سال، 12 تا 18 سال، و بزرگسالان 18 سال به بالا ) در حال اجراست. می توانید لینک ارزیابی را برای دوستانتان و اعضای خانواده نیز ارسال کنید. 
7) اگر از موبایل یا تبلت برای ارزیابی استفاده می کنید ، فقط کافی است پاسخ مورد نظر در هر آزمون را لمس کنید. در هنگام استفاده از لپ تاپ و کامپیوتر برروی پاسخ کلیک کنید.
علاقمندان برای ارزیابی مجازی (اینترنتی) می‌توانند وارد لینک شوند و درصورت تمایل به ارزیابی حضوری با شماره 02188257030 تماس حاصل نمایند.

Cortexme.ir/Shiva.aspx

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا